11 Eylül 2014 Perşembe

Senden Kalan 27.bölüm..

kapının kilidi, kurcalanınca.. panikle, kollarının arasından kurtulur keriman.. anahtar üstündedir ,neyse ki..
parmağını dudağına götürerek.. kapının merceğinden bakar..

yunusa dönüp.. gözlerini açarak.. dudaklarını oynatır... "ablam"
yunus "yani,ne olur ki.."dercesine..ellerini iki yana açar..

keriman telaşla yunusu elinden tutup,banyoya götürür..

yunus-- (fısıltıyla ) ne  yapıyorsun keriman..saklanmamı gerektirecek, ne var ki..  uğradım,gidiyorum derim tamam..
keriman-- yok ya.. sen durumun ciddiyetini ,anlamadın herhalde..
saklanacaksın.. hiç konuşma..

 yunus-- iyi de.. küvete girip,saklanamam..tuvalet burada,hiç olmaz.
. açmayınca,gider belki..
keriman-- (başıyla,çalan telefonunun sesini duyuyorsun değil mi manasında işaret eder.. ) ablam,vazgeçer mi,hiç..
onunda morali bozuktu,benim de.. telefonda,ikimizde birbirimize söylendik.. sonra,özür diledik.. yatamamıştır.. illa beni görüp,öpe-koklaya yanımda yatacak..

yunus-- (çapkınca,bakarak )vayy.. hiç tekin değilmiş,buradan acil taşınman lazım keriman.. yakalanma riski var..

keriman-- ha.. ha,çok komik.. sen burada dur.. ben odanın kapısını kapatırım,sen gidersin..
yunus-- kerimann..diğer odaya gireyim.. kapıyı,kilitlerim.. valla burası,uygun değil.. ablan,beni görürse..düşünsene ya.. ölürüm utancımdan..

keriman-- iyi,gir.. sessiz ol,kilitle ve çıkma.. orada yat,tamam mı..
yunus-- tamam..

**********

çabucak kendi yatağın üstündekileri dolaba tıkıp,örtüyü yorganı dağıtır.. saçının tokasını çekip.. karıştırır saçlarını.. uykulu bir sesle..

keriman-- kim ooo..
esma-- benim ,aç..
keriman-- ablaaa.. (anahtarı çevirip,açar kapıyı.. gözlerini kısarak ) ne olduu,saat kaç..
esma-- (girer içeri,hışımla .. mantosunu çıkarır.. geceliği,yün hırkası.. dizlik, kalın çoraplarıyla gelmiştir )kız,keriman.. uyku tutmadı,valla.. sana geldim..  sen böyle mi,yattın.. yedek pijaman,geceliğin yoksa .. pazardan alıvereyim..


keriman-- (kapıyı kapatır )var canım, çokk yorgundum.. uyuya kalmışım..
esma-- tuh tuh.. şimdi pişman oluverdim ya,ben.  ama geri gidemem valla..dondum.. öbür odada yatarım.. allah rahatlık versin, hadi..

keriman-- (kolundan tutar.. ) nereye gidiyorsun,canım..
esma-- odaya,dedim ya..
keriman--  daha çarşafları değiştirmedim.. beraber yatalım ,gel..

esma-- ben değiştiririm..  yat sen.. bir faydam dokunsun bari..
dediklerin,içime oturdu..
keriman-- canım ablam ,boşver şimdi dediklerimi.. yeterince yoruluyorsun zaten.. bırak, yatalım hadi..

esma-- (gözlerini kısarak )kerimann..sen benden, birşey mi saklıyon..
keriman-- (umursamaz bir tavırla ) hıı,içeride bir erkek var..

esma-- hiii,bana bakk.. kız sen ayhan beye, doğru mu söylüyordun yoksa.. vay başıma gelenler..

keriman-- offf,yaaa.. içeride sevgilim olsa,ben niye yanlız uyayayım.. böyle mi yatarım.. ablama dediğim şeylere bak.. kabus görüyorum herhalde..
koyun koyuna yatalım, diyorum.. anlasana.. özledim,senii..

esma-- (gülümseyerek ) öyle desene ,kuzumm.. iyi bari,böyle
yatılmayacağını biliyor muşsun..en azından..
keriman-- ablaa..
esma-- ne abla, abla.. çeyizine ipekli,dekolteli üç gecelik takımı almıştım da ben.. giyeceğini,öğrenince şaşırıverdim..

keriman-- giymeyeceğim abla,gecelik falan giymeyeceğim..
esma-- aa,olmaz.. valla üşütürsün..
 (yunus dayanamayıp,gülerken.. biraz ses çıkarınca.. durup,dinler..
sonra odaya girip.. çoraplarını çıkarırken )keriman,senin olmayan sevgilin, gelir-melir..maazallah.. pijama giy ve odanın kapısını kilitle ,neme lazım..

keriman-- hah hah hahh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder